Montag, 26. Dezember 2011

merry X-mas

Heute nur kurz und nur ein Bild - und das nichtmal ganz von mir. Also aufgenommen von mir, Motiv ist der Mount Wontchi Kratersee, Bearbeitung aus dem Hause Dani... 

Wir wünschen Euch nachträglich und überhaupt frohe Weihnachten und in ein paar Tagen gibt es dann wieder ausführlichere Berichte.

Meiner lieben Schwester (plus M plus M plus L) natürlich ganz besonders herzliche Grüsse, Wünsche und Küsse! Ich hätte zu gern Euren Braten probiert ;)

Grüsse Küsse und weihnachtliches HEYHO HEYHO!

Kommentare:

  1. Hallo liebi Fämeli, so jez versuechis scho zum 3 te mou, Anna hesch äch e Schwizerdütschsperri dinne? ;-)
    Auso i ha aues düregläse wode bis jez gschribe hesch, finges meega cool!!! Mega gäbig zum läse... Macht mi grad wider chli kriblig, mues jetz de mis Buech witerschribe... Ig hoffe dir heit schöni Wienachte gha?!? Ig bi wie der jo scho wüsst im Tessin gsi, es isch gmüetlech gsi, überhoupt nid wienachtlech... Aber genau das isch super gsi ;-) Morn dueni de wider schaffe :-) Fröiemi scho...
    Auso gniesset die letschte Stunde no mit "Mami & Papi" und i wünschene ömu de guete Flug (wender das no läset bevor si flüge...)
    Liebi Grüess us em näblige Nidau Besos

    AntwortenLöschen
  2. Ok i gloube i bi unfähig gsi, jetz isches jo gange... ;-)

    AntwortenLöschen
  3. A und e guete Rutsch is nöie Johr!!!!

    AntwortenLöschen
  4. Liebe,
    ich wollte nur mal eben wieder sagen, daß wir Dich sehr vermissen und Dich bei Braten und Klößen gut hätten brauchen können.
    Hier geht sonst alles seinen Gang, Louise trainiert sich schon fleißig in Aerobic oder Kung-Fu oder was immer das sein soll und Marlo und ich fahren am 1. nach Berlin wo wir Marlis , Brigitte und Kristian treffen, und natürlich die Spremberger, worauf wir uns schon sehr freuen.
    Gibts eigentlich schon weitere Reiseziele?
    Es herzt und küsst Dich
    Deine Schwester

    AntwortenLöschen